poniedziałek, 10 grudnia 2012

Konkurs JBM & Koszulkowo.com!





Jest konkurs i nagrody w postaci koszulek z Juniorką do wygrania!


Zasady są proste:
1. Czytasz brief od juniorki

2. Zgodnie z wytycznymi (albo się nie sugerujcie) tworzysz reklamę dla koszulkowo.com w dowolnej formie
3. Prace przesyłacie na brandmanagerpl@gmail.com
4. Po dwóch tygodniach konkursu prezentujemy galerię zwycięzców i wyróżnionych (wybiera Pani Junior)
5. 15 osób wygrywa koszulki od koszulkowo.com
6. Przesyłacie nam swój rozmiar i koszulki lecą do was pocztą.

*Konkurs prowadzony jest przez panią JBM, więc spodziewać się można wszystkiego.
Liczymy na dobrą bekę, do dzieła!




Brief kreatywny

______________________________________________________________________________
koszulkowo.com


Zadanie:
Stworzyć reklamę sklepu internetowego koszulkowo.com. Reklama ma nawiązywać do historii i tradycji firmy i undergroundowego pochodzenia marki (z zachowaniem klimatu premium). Chcielibyśmy też, aby była w lekko świątecznym klimacie i nawiązywała do nowego roku (tylko nie epatujcie tym 2013, bo to z pechem się może kojarzyć). Jeżeli uda się można w reklamie zawrzeć elementy nawiązujące do ferii zimowych, ponieważ będzie ona w mediach do marca 2013. Reklama ma być maksymalnie wizerunkowa z jak największym naciskiem na produktowość. Dajemy wam wolną rekę, więc to doceńcie. Media dowolne: grafika, baner, press, outdoor, ambient, soszal media, artykuł sponsorowany (mamy umowę z Galą i Naj). Przy całym pragmatyzmie przekazu, liczymy na kreatywne pomysły. Być może będziecie mieli na nagrody. Na pewno do portfolio.

Produkt:
Reklama ma reklamować koszulki sprzedawane przez sklep internetowy drogą internetową.

USP/ Unikalna cecha produktu
Nasze koszulki sa wyjątkowe, bo robimy je z bawełny argentyńskiej lamy nizinnej, a nadruki wykonywane są bio-laserową metodą wycinania i przyklejania.

Grupa docelowa
- Ludzie w wieku 13 - 69 lat, zamieszkujący małe wsie, miasta oraz duże metropolie, na terenie całej Polski oraz państw sąsiadujących.
- Wykształcenie podstawowe, zawodowe, średnie oraz wyższe.
- Zarobki miesięczne: 1200 - 27 000 brutto
- Targetarianie cechują się radosnym podejściem do życia, wzmożoną aktywnością zawodową (poza tymi na emeryturze), świeżym, a zarazem klasycznym podejściem do outfitu codziennego.

Obietnica:
W naszych koszulkach jesteś człowiekiem wyzwolonym i modnym, a zarazem na przeciw wszelakim trendom i zachowującym własną osobowość, która pochodzi właśnie z naszych koszulek. Kupując nasze produkty, będziesz chciał kupować nasze produkty.

Celebryta
W reklamie można wykorzystać wizerunek Junior Brand Managerki, która w okresie 12.2012 - 01. 2013, będzie ambasadorem marki koszulkowo.com.

Konkurencja
Według najnowszych badań fokusowych nie mamy konkurencji. Nie zmienia to faktu, że nadchodzącą kampanią chcemy ją zdeklasować, a najlepiej zawłaszczyć ok. 95% rynku koszulek w Polsce, Europie wschodniej, Zachodniej, Środkowej i w Warszawie.

Cel kampanii
- Zawłaszczyć undergroundowo - premiumowy obszar rynku koszulek oraz bluz
- Zbudować maksymalny zasięg oraz maksymalne zaangażowanie na facebooku
- Podnieść sprzedaż produktu do 75 tysięcy sztuk rocznie
- Wyrobić w konsumentach odruch myślenia o koszulkowo.com, kiedy pomyślą o koszulce, bluzie lub innym elemencie garderoby niekoniecznie związanym z garderobą. Lub gdy takowe chociaż zobaczą
- Rozpropagować modę na koszulki nawet zimą

Elementy obowiązkowe
- logo firmy (!)
- produkty firmy
- mile widziana oferta, najchętniej szczegółowa
- link do strony
- link do konta na Facebook.com

Terminy:
Ostateczny deadline mamy na 24 grudnia 2012. Zdajemy sobie sprawę z tego, że czasu jest niewiele, lecz bardzo nam zależy abyście myśleli out of the box i dali z siebie wszystko na ASAP!

_______________________________________________________________________

11 komentarzy:

  1. Jaja sobie chyba robicie. Po chuj te koszulki ? Może trzeba było napisać "za smagnięcie blichtrem sławy i wpis do portfolio" ? Jak koszulkowo nie stać na reklamę niech się nie pcha do reklamowego świata celebrytów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedz że wkręcasz, a nie niezrozumiałes ironii.

      Usuń
    2. Również dołączam się do modlitw o wkrętę :P

      Usuń
    3. uwielbiam, najbardziej opis grupy docelowej - samo życie :P

      Usuń
    4. Tak to jest jak komuś odbyt zbyt mocno mózg uciska. Nie pozostaje nic po za modlitwami ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozpropagowanie mody na koszulki zimą możemy od razu połączyć z launchem nowego środka na zapalenie płuc i wtedy będzie można poszaleć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. poprosimy o pliki otwarte, może być niespłaszczony jotpeg, a i jeszcze koleżanka przekazała mi informację, aby nadmienić, że ma być "w krzywych". Nie znam się na tych technologiach zbytnio, ale to podobno bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę nie przesyłać projektów w krzywych - projekty mają być proste i ch..j!

      Usuń