Jest konkurs i nagrody w postaci koszulek z Juniorką do wygrania!
Zasady są proste:
1. Czytasz brief od juniorki
2. Zgodnie z wytycznymi (albo się nie sugerujcie) tworzysz reklamę dla koszulkowo.com w dowolnej formie
3. Prace przesyłacie na brandmanagerpl@gmail.com
4. Po dwóch tygodniach konkursu prezentujemy galerię zwycięzców i wyróżnionych (wybiera Pani Junior)
5. 15 osób wygrywa koszulki od koszulkowo.com
6. Przesyłacie nam swój rozmiar i koszulki lecą do was pocztą.
*Konkurs prowadzony jest przez panią JBM, więc spodziewać się można wszystkiego.
Liczymy na dobrą bekę, do dzieła!
Brief kreatywny
______________________________________________________________________________koszulkowo.com
Zadanie:
Stworzyć reklamę sklepu internetowego koszulkowo.com. Reklama ma nawiązywać do historii i tradycji firmy i undergroundowego pochodzenia marki (z zachowaniem klimatu premium). Chcielibyśmy też, aby była w lekko świątecznym klimacie i nawiązywała do nowego roku (tylko nie epatujcie tym 2013, bo to z pechem się może kojarzyć). Jeżeli uda się można w reklamie zawrzeć elementy nawiązujące do ferii zimowych, ponieważ będzie ona w mediach do marca 2013. Reklama ma być maksymalnie wizerunkowa z jak największym naciskiem na produktowość. Dajemy wam wolną rekę, więc to doceńcie. Media dowolne: grafika, baner, press, outdoor, ambient, soszal media, artykuł sponsorowany (mamy umowę z Galą i Naj). Przy całym pragmatyzmie przekazu, liczymy na kreatywne pomysły. Być może będziecie mieli na nagrody. Na pewno do portfolio.
Produkt:
Reklama ma reklamować koszulki sprzedawane przez sklep internetowy drogą internetową.
USP/ Unikalna cecha produktu
Nasze koszulki sa wyjątkowe, bo robimy je z bawełny argentyńskiej lamy nizinnej, a nadruki wykonywane są bio-laserową metodą wycinania i przyklejania.
Grupa docelowa
- Ludzie w wieku 13 - 69 lat, zamieszkujący małe wsie, miasta oraz duże metropolie, na terenie całej Polski oraz państw sąsiadujących.
- Wykształcenie podstawowe, zawodowe, średnie oraz wyższe.
- Zarobki miesięczne: 1200 - 27 000 brutto
- Targetarianie cechują się radosnym podejściem do życia, wzmożoną aktywnością zawodową (poza tymi na emeryturze), świeżym, a zarazem klasycznym podejściem do outfitu codziennego.
Obietnica:
W naszych koszulkach jesteś człowiekiem wyzwolonym i modnym, a zarazem na przeciw wszelakim trendom i zachowującym własną osobowość, która pochodzi właśnie z naszych koszulek. Kupując nasze produkty, będziesz chciał kupować nasze produkty.
Celebryta
W reklamie można wykorzystać wizerunek Junior Brand Managerki, która w okresie 12.2012 - 01. 2013, będzie ambasadorem marki koszulkowo.com.
Konkurencja
Według najnowszych badań fokusowych nie mamy konkurencji. Nie zmienia to faktu, że nadchodzącą kampanią chcemy ją zdeklasować, a najlepiej zawłaszczyć ok. 95% rynku koszulek w Polsce, Europie wschodniej, Zachodniej, Środkowej i w Warszawie.
Cel kampanii
- Zawłaszczyć undergroundowo - premiumowy obszar rynku koszulek oraz bluz
- Zbudować maksymalny zasięg oraz maksymalne zaangażowanie na facebooku
- Podnieść sprzedaż produktu do 75 tysięcy sztuk rocznie
- Wyrobić w konsumentach odruch myślenia o koszulkowo.com, kiedy pomyślą o koszulce, bluzie lub innym elemencie garderoby niekoniecznie związanym z garderobą. Lub gdy takowe chociaż zobaczą
- Rozpropagować modę na koszulki nawet zimą
Elementy obowiązkowe
- logo firmy (!)
- produkty firmy
- mile widziana oferta, najchętniej szczegółowa
- link do strony
- link do konta na Facebook.com
Terminy:
Ostateczny deadline mamy na 24 grudnia 2012. Zdajemy sobie sprawę z tego, że czasu jest niewiele, lecz bardzo nam zależy abyście myśleli out of the box i dali z siebie wszystko na ASAP!
_______________________________________________________________________
Jaja sobie chyba robicie. Po chuj te koszulki ? Może trzeba było napisać "za smagnięcie blichtrem sławy i wpis do portfolio" ? Jak koszulkowo nie stać na reklamę niech się nie pcha do reklamowego świata celebrytów.
OdpowiedzUsuńPowiedz że wkręcasz, a nie niezrozumiałes ironii.
UsuńRównież dołączam się do modlitw o wkrętę :P
Usuńuwielbiam, najbardziej opis grupy docelowej - samo życie :P
UsuńTak to jest jak komuś odbyt zbyt mocno mózg uciska. Nie pozostaje nic po za modlitwami ;)
UsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńRozpropagowanie mody na koszulki zimą możemy od razu połączyć z launchem nowego środka na zapalenie płuc i wtedy będzie można poszaleć :P
OdpowiedzUsuńChallenge accepted
OdpowiedzUsuńdats de spiryt!
Usuńpoprosimy o pliki otwarte, może być niespłaszczony jotpeg, a i jeszcze koleżanka przekazała mi informację, aby nadmienić, że ma być "w krzywych". Nie znam się na tych technologiach zbytnio, ale to podobno bardzo ważne!
OdpowiedzUsuńProszę nie przesyłać projektów w krzywych - projekty mają być proste i ch..j!
Usuń