poniedziałek, 3 grudnia 2012
ABC SPOTKAŃ Z KLIENTEM
Spotkanie z klientem - każdy z nas to przeżywa. Jedni 3-4 razy w karierze (kreacja), inni 1200-3500 razy tygodniowo (client service). Nikt tego nie lubi. Znam ludzi, którzy zrezygnowali z pracy w reklamie po tym, jak w realu zobaczyli i posłuchali osoby, dla której pracują. Bieszczady mają ograniczoną pojemność, a z ostatnich badań wynika, że na daną chwilę przypada tam 23 ex-pracowników branży reklamowej, leczących urazy psychiczne, na jednego lokalsa. Przez ten precedens jest to najbardziej depresyjne i zalkoholizowane miejsce w Polsce. Dlatego warto dbać o swoje i tak już zwichnięte zdrowie umysłowe i wiedzieć, jak unikać szkodliwych bodźców bądź - mimo kontaktu z nimi - zachować zdrowe zmysły. Więcej >>>
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz