poniedziałek, 10 grudnia 2012

Z PAMIĘTNIKA NAPIĘTEGO GRAFIKA - VOL.05

Jest takie jedno hasło reklamowe, które obok wielu innych, wybitnych, na długo pozostanie w historii polskiej reklamy. Jest to „Zdecydowanie uderz w źródło bólu swojego gardła” z reklamy jakiegoś specyfiku na ból wszystkiego oraz gardła. Kiedy jest mi bardzo źle, pada deszcz albo uciekł ostatni autobus i chcę sobie szpetnie zakląć, coś w rodzaju „Do kroćset i do diaska!”, wypowiadam sobie te oto słowa - „Zdecydowanie uderz w źródło bólu swojego gardła” - i od razu mi lepiej. Przecież ludzie, którzy sprokurowali to hasło, jacyś biedni kreatywni z wielkiej warszawskiej agencji reklamowej, działając pod presja czasu i klientów stworzyli ten oto słowotwór, który do dzisiaj spędza im sen z powiek i sprawia, że czują się jak prawdziwe profesjonalne dziwki z lasu. Więcej>>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz